Monday 26 November 2012

bersawang blog haku!

assalamualaikum...cemanela nk hebat menulis blog...jarang beno ade masa nak membelek blog...huuu...bersawang dah blog aku nie br dapat bukak...ini pon aku guna tab jer...klu pc lgla xsemapt nk ngadap...haishh....
aku dah start keje 7 november hr 2...setelah holiday selama 3 bulan...perghhh...mmg best r dok umah jer...tp bile dah biasa keje nie bohong la nk dok umah jer...rindu woo dgn kawan sekerja,nk lepak same2...myb 2 bulan pon dah cukup utk rehat n pulihkan tubuh badan balik setelah bersalin...janji pandai bahagi masa...eewahh..


n3 aku kali nie nak cita pasal ape ek...pasal aku lgla kn...coz bnyk pic lom upload nie...pic masa kitorg bercuti sakan time aku dah last2 minute nk keje dah...rezeki nak berct agaknyer...dah ujung2 br dapat...dr bukit ke laut dr laut ke sungai...gitula kate my mother in law pas kitaorg jumpe die pas blk bercuti...kreatip sungguh mak aku 2 berbahasa...aku nak share pic2 mase ct2 Malaysia aku hr 2...
pic kat CROWN IMPERIAL COURT APARTMENT...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...